miercuri, 5 octombrie 2011

Testoasele

3 ţestoase merg la pescuit… tiptil, tiptil ajung ele la locul cu pricina, dar îşi dau seama că au uitat cârligele… Trag la sorţi care să se întoarcă după cârlige şi pică ţestoasa John. John: bă, eu nu mă duc că voi, până mă întorc eu, mâncaţi toată mâncarea ! Se jură celelalte două că nu o vor mânca, şi pleacă John… Trece o zi, două… 7… Una dintre ţestoase voia să mănânce. Dar cealaltă o opreşte:”nu măi, c-am jurat că nu mâncăm”.
Mai trec zile…10, 20… după 30 de zile se gândeau ele: “măi, John a mers atât… imposibil să nu fi mâncat el, nu avea cum să meargă atât fără să mănânce. Hai să ciupim şi noi ceva că suntem moţi de foame!''

Cand să înceapă să halească, apare John dintr-un tufiş:”Aha, eram sigur c-o să mâncaţi ! Îmi bag picioarele, nu mă mai duc !”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu