marți, 27 septembrie 2011

Escrocii de la capătul firul

Oltenii, păcăliţi prin telefon

0374180200 este de ceva vreme numărul de telefon care a tulburat liniştea multor craioveni şi nu numai. Majoritatea celor sunaţi se declară terorizaţi de expeditorul acestui număr. De la celălalt capăt al firului, o voce feminină anunţă că este reprezentant Orange şi că efectuează un studiu de piaţă despre telefonia mobilă. Numai că întrebările adresate apelatului nu au nicio legătură cu compania de telefonie mobilă, ci mai degrabă ţin de intimitatea intervievatului.

“Bună ziua. Numele meu este Diana Mihalache, sunt de la Orange şi efectuez un studiu de piaţă despre companiile de telefonie mobilă. Nu durează mult. Sunteţi de acord?”, întreabă vocea de la celălalt capăt al firului şi, după ce apelatul răpsunde că este de acord cu acel minisondaj, încep să curgă şi întrebările. Numai că niciun cuvânt din seria întrebărilor adresate celui intervievat nu face referire la telefonia mobilă. “M-a întrebat date personale, dacă am card de credit, dacă am rate la bancă şi apoi mi-a cerut CNP de la cartea de identitate. După ce am insistat să-mi răspundă pentru ce anume are nevoie de datele mele personale, respectiva persoană a închis. Am tot încercat să sun la acel număr, dar sună numai ocupat”, spune Alexandru  Băluţă, unul dintre craiovenii luaţi la întrebări.

Alo! Alo! CNP-ul de la celălalt capăt al firului
Tânărul craiovean a sunat apoi la compania la care este abonat şi a cerut lămuriri în legătură cu telefonul primit. “Ciudat a fost că operatorul de la Orange a spus că societatea lor nu efectuează aşa ceva. Se pare că nu sunt singurul care am fost sunat de la acel număr, pentru că operatorul a spus că în ultima perioadă mulţi abonaţi au solicitat informaţii cu privire la acel număr de telefon”, adaugă Alexandru. Dar acesta este un caz cât de cât fericit pentru că după încheierea apelului de la acel număr, tânărul nu a mai fost sunat. Alţi craioveni se plâng că, deşi au refuzat să participe la acest studiu de piaţă, telefonul sună mereu. “Am fost sunat până acum cred că de cinci ori pe zi de la acel număr. Am spus de atâtea ori că nu vreau să răspund la nicio întrebare şi i-am rugat să nu mă mai sune. Dar nu am cu cine să mă înţeleg. Mi se pare ciudat că insistă”, spune Eugenia Marinescu. Aceasta spune că se gândeşte chiar să depună plângere la poliţie, poate aşa telefonul va înceta să mai sune.
Sursa: http://www.indiscret.ro/310/dezvaluiri/9677/oltenii-pacaliti-prin-telefon.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu