miercuri, 18 aprilie 2012

3Suisses.ro - Un magazin de haine online pentru toate varstele

Suntem in perioada sarbatorilor pascale si se pare ca am avut mare nevoie de alegerea unor hainute de copii pentru nepotica mea in varsta de doar cinci anisori. Magazinul de haine online 3Suisses.ro m-a ajutat intr-un mod extraoridar, punandu-mi la dispozitie o sectiune alocata special pentru haine copii.

Am fost foarte entuziasmata cand am gasit o rochita adecvata vremii calduroase de afara si care este confectionata din bumbac. Este foarte important mai ales la copilasi sa tinem cont de materialele din care este alcatuita haina respective, deoarece la varsta lor sunt foarte energici si transpira mult, iar cele mai recomandate sunt hainele bumbacite care absorb aceasta transpiratie pentru evitarea unei eventuale raceli. I-am ales culoarea corai, pentru ca este una optimista si tinereasca exact cum este si ea.

Stiam faptul ca nepotica mea va trebui sa plece intr-o calatorie cu parintii ei, dar avea o mare nemultumire: bagajul. Acest site mi-a pus la dispozitie o geanta adidas de foarte buna calitate, dar si foarte incapatoare. Aveau o singura culoare, norcul meu ca este culoarea preferata a oricarei fetite: rozul.

Ultimul articol pe care l-am ales pentru ea a fost reprezentat de o sapca din bumbac Puma, deoarece stiam ca va avea nevoie de ea pentru a se proteja de ultravioletele de pe plaja. Am apreciat faptul ca aceasta sapta avea atasata o fentă ajustabilă cu cataramă la spate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu